Известие

Collapse
No announcement yet.

" Придърпване" ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз малко по-горе съм писал, че кабелите и свещите са ОК и се съмнявам единствено в дюзите . Доколкото знам дори една от 2-те свещи да не работи това не би трябвало да оказва никакво влияние в-у работата на двигателя . Вторите свещи са за по-добро и по-бързо изгаряне на горивната смес.Аз лично съм карал малко със 7 работещи свещи понеже единия изход на бубината ми беше "избил" и не забелязах почти никаква промяна преди и след като я смених .
    155 1.8 8v TS & FZR 600

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Бобби
      Първоначално публикувано от ParisWind
      Здравей колега, от скроминият ми опит мога да кайа че на 100% придърпването не ти е нито от кабели нито от свещи (ако беше от тях щеше да е постоянно без значение от оборотите! )при мен е същата неприятна ситуация - между 1800 и 2000 оборота няма никой и след това се развърта като с турбо колата. Пробмела може да е единствено в бензиновата помпа или инжекторите (запушени дюзи ) и не и стига горивото при ниски обороти, а при високи колата върви по-малко отколкото преди! ( с газов инжекцион съм и при газ ефекта не се наблюдава, а и няма как да е нито ламбда сонда нито пък дебитомер просто защото те работят и при каране на газ- иди си за всеки случай на диагностика но при мен се оказаха инжекторите!
      Поздрави ! И СЪВЕТ - не бързай да се хвърляш в покупката на скъпи кабели свещи и тн без да майстор (а не псевдоразбирач) да ти е погледнал колата и да е дал малко по-експертно мнение!
      от 2-те свещи, едната ако не работи....какво правим?...загадка
      от двете свещи едната ако не работи ще имаме по-голям разход на гориво и по-малко мащност ( идеята на 2-рата е максималко изгаряне съпроводено с оптимална мощност) но за да ти накъсва и да не поема газта колега ще трябва на цилиндър не едната а идвете свещи да са за смяна и в този случай повярвай ми и тотален инвалид да си в областа пак ще осетиш прекъсването на мотора! и не само в определени обороти а и особено осезаемо на празен ход както и при високи разбира се!
      Alfa Romeo 155 2.0 TS 8V '95 Вече Бивша

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от hsr
        Аз малко по-горе съм писал, че кабелите и свещите са ОК и се съмнявам единствено в дюзите . Доколкото знам дори една от 2-те свещи да не работи това не би трябвало да оказва никакво влияние в-у работата на двигателя . Вторите свещи са за по-добро и по-бързо изгаряне на горивната смес.Аз лично съм карал малко със 7 работещи свещи понеже единия изход на бубината ми беше "избил" и не забелязах почти никаква промяна преди и след като я смених .
        абсолютно съм съгласен - на старата ми 155-ца в следствие на разход от порядъка на 22/100 градско я закарах на диагностика и първо се оказа естествено ламбда сонда както и по една свещ на всеки цилиндър за смяна ! след смяната на свещите разхода ми падна на около 17-18, вървенето се подобри но така и не смених ламбда сондата в последствие колата е при близък мои приятел и след смяната на сондата разход 10-12 при динамично градско каране!
        няма вариант в който един от цилиндрите хептен да не работи и колегата да не го осети на празен ход и при високи обороти! Просто като стане вапрос за двигател хората които знаят колкото мен а се вживяват във ролята на компютър за компютърна диагностика цитират само - кабели свещи, ламбда и дебитомер! Факт Не разбирам но се уча - не е трудно да се каже
        Alfa Romeo 155 2.0 TS 8V '95 Вече Бивша

        Comment


        • #19
          Провери дебелия въздухвод(след дебитомера)необходимо е да го свалиш и провериш на мястото с оребряването като го поразпънеш малко(обикновено ако не е сменян досега ще има доста дупки).
          Alfa Romeo 155,1.8ts,8v
          Alfa Romeo 159 1.9JTDM 16V,06

          Comment


          • #20
            Същия проблем го имах и аз като вземах моята. Подържаше си оборотите на празен ход обаче като тръгна и придърпваше. Най вече си личеше при по висока скорост. Оказа се комутатора, и през цялото време съм карал на 4 свещи. И да ви кажа честно нито ми гореше много нито не искаше да върви (200км/ч по магистралата). Смених комутатора и работата заспа. Все пак ми се струва, че е най добре да я закараш на една диагностика за по сигурно.
            Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
            ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от vladimirrrr
              Провери дебелия въздухвод(след дебитомера)необходимо е да го свалиш и провериш на мястото с оребряването като го поразпънеш малко(обикновено ако не е сменян досега ще има доста дупки).
              Последния път като го свялях и го огледах и си беше наред, но пак ще го прегледам


              Първоначално публикувано от volkan
              Същия проблем го имах и аз като вземах моята. Подържаше си оборотите на празен ход обаче като тръгна и придърпваше. Най вече си личеше при по висока скорост. Оказа се комутатора, и през цялото време съм карал на 4 свещи. И да ви кажа честно нито ми гореше много нито не искаше да върви (200км/ч по магистралата). Смених комутатора и работата заспа. Все пак ми се струва, че е най добре да я закараш на една диагностика за по сигурно.
              При мен колата си има мощност и си върви прилично .Предърпването се получава при по-ниски обороти .Ток има и до 8-те свещи и всички си работят .
              Днес сложих една добавка за почистване и след 50-тина км. пробег като че ли има някакво подобрение
              155 1.8 8v TS & FZR 600

              Comment


              • #22
                1. Ако едната свещ не работи няма да работи целият цилиндър. Ако беше така както си мислите приятели нямаше този автомобил да има два отделни комутатора и две бобини.
                2. Това предърпване се дължи на засмукване на повече въздух от скъсано съединение някъде по трасето
                3. Компютърна диагностика може да покаже къде е проблема.
                4. Ако тръгните да се ровите в този форум компетентните мнения за 155 са малко
                5. Ако преди 155-цата си имал Опел, който няма нищо общо с техниката и си го ремонтирал с алфата шега не трябва
                Alfa Romeo 166 2.0 TS 2001

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Petronii
                  1. Ако едната свещ не работи няма да работи целият цилиндър.
                  я си помисли пак
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от търтей
                    Първоначално публикувано от Petronii
                    1. Ако едната свещ не работи няма да работи целият цилиндър.
                    я си помисли пак
                    само половината
                    '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                    '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                    Comment

                    Working...
                    X